BestPrice.gr
Τι στρώμα γυμναστικής / Yoga / Pilates να επιλέξω

pilates, yoga, στρώμα γυμναστικής -

Τι στρώμα γυμναστικής / Yoga / Pilates να επιλέξω

Σήμερα στο drak.gr εγκαινιάζουμε μία καινούρια ενότητα! Πρόκειται για το καινούριο μας blog, σκοπός του οποίου είναι να έχουμε μια πιο άμεση σχέση, μια πιο άμεση επαφή με τους πελάτες, τους συνεργάτες και γενικότερα με όσες και όσους από εσάς θα θέλατε να μας ρωτήσετε και να μάθετε μικρά αλλά σημαντικά tips για τα προϊόντα που μπορείτε να βρείτε στο κατάστημά μας.

Θα ξεκινήσουμε με ένα άρθρο στο οποίο θα αναλύσουμε τους λόγους που χρειαζόμαστε τα στρώματα γυμναστικής, τις κατηγορίες που μπορεί κανείς να βρει στην αγορά και ποιό στρώμα είναι κατάλληλο για την κάθε άσκηση. Σκοπός μας είναι να ενημερωθούμε όλοι μας ώστε να κάνουμε τη σωστή αγορά χωρίς να σπαταλήσουμε άσκοπα χρόνο και χρήμα.

drakgr_yoga_pilates

Χρειαζόμαστε λοιπόν στρώμα γυμναστικής;

Μα φυσικά! Χρησιμοποιώντας ένα στρώμα γυμναστικής, μειώνουμε τη πιθανότητα τραυματισμών, δεν πονάμε κατά τη διάρκεια της εκγύμνασης και προστατεύουμε τις αρθρώσεις μας. Εάν για παράδειγμα το πάτωμα είναι λείο, κινδυνεύουμε να γλιστρήσουμε, ενώ αν είναι τραχύ όπως συμβαίνει στους περισσότερους χώρους crossfit κινδυνεύουμε από εκδορές.

Επιπλέον, με ένα στρώμα γυμναστικής προστατεύουμε και το χώρο τον οποίο γυμναζόμαστε. Κατά τη διάρκεια της προπόνησης χρησιμοποιούμε μεταλλικές μπάρες, αλτήρες και kettlebell τα οποία αν πέσουν με δύναμη στα πλακάκια ή στο ξύλινο δάπεδο του σπιτιού μας θα προκαλέσουν ζημιές. Στη περίπτωση που πέσουν στο στρώμα, τότε εκείνο θα απορροφήσει τους κραδασμούς και η πιθανότητα ζημιάς μειώνεται.

Τι να προσέξω σε ένα στρώμα γυμναστικής;

Πριν επιλέξεις το στρώμα γυμναστικής που είναι ειδικά για εσένα, πάμε να δούμε κάποιες βασικές συμβουλές.

Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν μιλάμε για εκείνα τα αφρουδένια στρωματάκια. Τα συγκεκριμένα χρησιμοποιούνται κυρίως για υποστρώματα και δεν είναι κατάλληλα για γυμναστική καθώς δεν παραμένουν σταθερά, ξεφτίζουν, τρυπάνε μαδάνε πολλές φορές από τη πρώτη κιόλας προπόνηση.

Ποια είναι λοιπόν τα βασικά πράγματα τα οποία προσέχουμε:

Την αντικραδασμικότητα. Ένα στρώμα γυμναστικής πρέπει να είναι ικανό να απορροφάει τους κραδασμούς έτσι ώστε να μην καταπονούνται οι αρθρώσεις και οι σύνδεσμοι σου.

Να είναι φιλικό στο δέρμα, άνετο, ελαστικό και να προσφέρει μεγάλη επιφάνεια άσκησης.

Να μη γλιστράει, να έχει τέλεια πρόσφυση και όταν το ξεδιπλώνεις να ακουμπά σωστά και αμέσως στο πάτωμα χωρίς να σηκώνονται οι γωνίες.

Να είναι αδιάβροχο, με επιφάνεια στεγανή και με κλειστούς πόρους ώστε να μη διεισδύει ο ιδρώτας, το νερό ή κάποιες ακαθαρσίες.

Να καθαρίζεται εύκολα και ακόμα καλύτερα να παρέχει αντιβακτηριακή προστασία.

Να έχει μεγάλη διάρκεια ζωής.

Να ταιριάζει στην προπόνησή σου. Κάθε στρώμα γυμναστικής δεν κάνει για κάθε άσκηση. Παρακάτω θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε αναλυτικά τι στρώμα κάνει για κάθε προπόνηση.

Και φυσικά... Να σου αρέσει! Υπάρχουν πολλές επιλογές σε χρώματα, σχέδια και υφή.

Υπάρχουν πολλές κατηγορίες;

Ας δούμε τώρα επιγραμματικά ποιες είναι οι κύριες κατηγορίες στρωμάτων και ποια ενδείκνυται για κάθε είδος προπόνησης. Η κατηγοριοποίηση θα είναι βάση του υλικού κατασκευής τους.

Από PVC. Συνιστώνται για Yoga. Τα στρώματα κατασκευασμένα από PVC έχουν ικανοποιητική αντοχή στην συμπίεση και τις καταπονήσεις καθώς και πάρα πολύ ικανοποιητική αντιολίσθηση. Είναι ελαφριά, μεταφέρονται εύκολα και μπορεί να τα βρει κανείς σε πάρα πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Στα μείον τους είναι ότι δεν είναι φιλικά στο περιβάλλον, δεν έχουν φιλική αίσθηση και δεν συνίσταται στα άτομα που παρουσιάζουν αλλεργίες στο PVC.

Από TPE. Συνιστώνται για Yoga, χρησιμοποιούνται και για Pilates. Πρόκειται για οικολογικά στρώματα (φιλικά προς το περιβάλλον), κατασκευασμένα από αφρώδη, μη τοξικά, βιοδιασπώμενα ελαστομερή θερμο-πλαστικά (TPE). Δεν περιέχουν καθόλου latex και PVC. Στα θετικά θα έβαζε κανείς την άριστη αντοχή στην συμπίεση η οποία σε συνδυασμό με τα μεγάλα πάχη προσφέρει κορυφαία προστασία. Έχουν άριστη σχηματική επαναφορά μετά την συμπίεση (memory foam), είναι αντιολισθητικά λόγω του υλικού που κατασκευάζονται (λάστιχο) και του τρόπου κατασκευής. Στα αρνητικά είναι το υψηλό κόστος που το καθιστά επιλογή κυρίως για όσους ασχολούνται εντατικά με το pilates και σε υψηλό επίπεδο.

Από NBR. Συνιστώνται για Pilates και Ασκήσεις Εδάφους. Τα στρώματα NBR είναι κατασκευασμένα από ένα είδος φυσικού καουτσούκ που μοιάζει με latex. Τα συναντάμε συνήθως σε μεγάλα πάχη των 8mm, ικανά για να χρησιμοποιηθούν ακόμα και για ασκήσεις εδάφους. Το ποσοστό του φυσικού καουτσούκ σε συνδυασμό με την πυκνότητα του υλικού (μέτρηση σε Kg/m3) είναι τα στοιχεία που καθορίζουν την ποιότητα του στρώματος. Η ποσότητα του καουτσούκ (λόγο της διαφοράς κόστους με το PVC) προσδιορίζει και την τιμή του προϊόντος. Όσο περισσότερο τόσο ακριβότερο.

Είναι επίσης ελαφριά, παρέχουν πολύ προστασία σε όλα τα πάχη η οποία γίνεται εξαιρετική όταν η ποσότητα του φυσικού καουτσούκ είναι μεγάλη ή η πυκνότητα του υλικού ξεπερνά τα 90 -110Kg/m3. Έχουν άριστη αντοχή στην συμπίεση και άμεση επαναφορά ειδικότερα όταν υπάρχει μεγάλο ποσοστό φυσικού καουτσούκ. Στα μείον είναι το υψηλό κόστος απόκτησης και το ότι είναι ογκωδέστερο των στρωμάτων PVC και TPE/TPU. Επίσης είναι ευπαθή σε καταπονήσεις και αιχμές και δεν συνιστάται για επαγγελματική χρήση.

Από EVA. Συνιστώνται για Ασκήσεις Εδάφους, χρησιμοποιούνται και για Pilates. Η εξαιρετική αντοχή των στρωμάτων EVA σε συνδυασμό με τον υψηλό δείκτη προστασίας που προσφέρουν, τα καθιστά ιδανικά για χρήση από γυμναστήρια. Tα EVA υψηλής πυκνότητας είναι η τελευταία εξέλιξη στην αγορά των στρωμάτων και στοχεύουν κυρίως σε αυτούς που εκτελούν ασκήσεις εδάφους. Το υλικό EVA είναι υψηλής πυκνότητας υλικό που προσφέρει κορυφαία προστασία. Έχει εξαιρετική αντοχή στον χρόνο και είναι ιδανικό για επαγγελματική χρήση. Παρέχει πολύ όμορφη αίσθηση, έχει μικρό βάρος. Το αρνητικό τους είναι ότι μεταφέρονται δύσκολα για αυτό και συνιστάτε η χρήση τους από γυμναστήρια.

Κάνω Yoga / Pilates. Τι να επιλέξω;

Στρώμα Yoga Pilates

Επειδή είμαι σίγουρος ότι πιο πολύ σας έχω μπερδέψει από ότι σας έχω βοηθήσει πάμε τώρα να δούμε ποιο είναι το καταλληλότερο στρώμα για σένα ανάλογα με το είδος γυμναστικής το οποίο κάνεις αλλά και ανάλογα με το χαρακτήρα σου.

Στρώματα για Pilates

To μέγεθός τους είναι συνήθως 1.5 εκατοστά πάχος, 140-190 εκατοστά μήκος και 58-100 εκατοστά πλάτος. Η επιφάνεια τους είναι αντιολισθητική και ειδικά το κάτω μέρος. Συνιστούμε στρώματα κατασκευασμένα από υλικό EVA αλλά και κλειστής κυψέλης TPE (Thermal Plastic Elastomer), σε μεγαλύτερα πάχη από τα στρώματα Yoga.

Στρώματα για Yoga

Βασική διαφορά με τα στρώματα για Pilates είναι το πάχος τους καθώς είναι λεπτότερα, συνήθως 0,6 εκατοστά. Όσον αφορά το μήκος και το πλάτος επίσης τα συναντά κανείς στα 140-190 εκατοστά μήκος και 58-100 εκατοστά πλάτος. Είναι κατασκευασμένα από φυσικά υλικά όπως φελλός ή κλειστής κυψέλης PVC .

Στρώματα Γυμναστικής

Συνήθως το χρησιμοποιούμε για κοιλιακούς, ραχιαίους, warm up ή cool down. Το μέγεθος τους ποικίλει 50-190cm με πάχος 1,5-2,5cm (ιδανικό για τη στήριξη των γονάτων) και πλάτος 60-100cm. Και αυτά είναι κατασκευασμένα από PVC κλειστής κυψέλης.

Είμαι ακόμη μπερδεμένη-ος;

Είσαι ακόμα μπερδεμένη-ος; Μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μας για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία χρειάζεσαι. Είμαστε έτοιμοι να σου παρέχουμε ακόμα πιο εξειδικευμένες πληροφορίες ειδικά για εσένα!

Επικοινώνησε μαζί μας: mixdrakoulis@gmail.com ή άσε το μήνυμά σου εδώ.

Σου άρεσε το άρθρο μας και θέλεις να μαθαίνεις πρώτος τα νέα και τις προσφορές μας;

Εγγράψου στο newsletter μας εισάγοντας το email σου στο ειδικό πεδίο στο υποσέλιδο της σελίδας www.drak.gr  

Like us on Facebook

Follow us on Instagram

Subscribe on Youtube


Υποβάλετε ένα σχόλιο

Έχετε υπόψη ότι τα σχόλια πρέπει να λάβουν έγκριση προτού δημοσιευτούν

Γυρισε και κερδισε! Spinner icon